WEBochranat
Byť členom teamu VERDE GROUP, s.r.o. znamená vytvárať nové hodnoty, hľadať neobvyklé riešenia a rozvíjať svoj talent. Naše ciele, rovnako ako nároky na našich zamestnancov sú vysoké, preto im ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie, dynamické pracovné prostredie stimulujúce ich kariérny rast a vzdelávanie v oblasti IT, bezpečnosti a energetiky.
U uchádzačov hľadáme:

  • • Zodpovedné pristupovanie k prideleným úlohám
  • • Schopnosť vyrovnávať sa s výzvami a riešiť problémy
  • • Ochotu ďalej sa vzdelávať
  • • Dávku motivácie, ambície a nadšenia

Pri ponúkanom plate zvážime na pohovore Vašu senioritu, skúsenosti a schopnosti. Chceme odmeňovať spravodlivo, podľa prínosu pre našu firmu. Ponúkané minimum je pre uchádzačov s minimálnymi skúsenosťami. Pri kandidátoch s väčším množstvom skúseností a s väčšou praxou ponúkame aj vyššiu základnú zložku platu (+ projektové odmeny a motivačné odmeny).

Aktuálne obsadzujeme túto pracovnú pozíciu:

IT/ Technical Support

Miesto práce: Panónska cesta 47, Bratislava 851 04
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu: Dohodou. Samozrejme sa vieme dohodnúť podľa Tvojich možností.
Ponúkaný plat (brutto): Ohodnotenie od 1200€ brutto/mesiac na základe skúseností v závislosti od vzdelania a praxe + odmeny.

Do nášho tímu hľadáme nového člena. V našom tíme Supportu sa venujeme nie (len) tradičnému IT supportu, ale aj implementácii našej platformy pre zákazníkov. Rutina je náš nepriateľ a preto nuda u nás nebude. Budeme radi, ak donesieš nový pohľad na procesy a riešenia našich produktov (automatizovanie údržby a procesov, vnútropodniková navigácia, kamerové a bezpečnostné systémy prepojené na online riešenia).
Základom je chuť učiť sa nové veci a vedieť komunikovať (ideálne aj po anglicky).Veríme, že z neba nikto učený nepadol, ale budeme radi, ak máš znalosti fungovania PC a Windows OS, ovládaš EXCEL,  zvládaš základy administrácie klient/server, znalosti sieťovania a administrácia LAN/WAN.  Výhodou sú znalosti linuxu, prípadne ITIL-u. Vítané sú skúsenosti s prácou ako technická/zákaznícka podpora či s prácou v tiketovacom systéme.
Ostatné sa na Teba nalepí. Pracovná doba je u nás flexibilná, radi ideme spoločne na dobré jedlo a pivko, radi zdieľame vedomosti a rastieme spoločne. Rešpektujeme, aby si mal/a vyvážený pracovný a súkromný život. Dôležité je, aby boli naši zákazníci spokojní a ich IT služby bežali tak, ako si predstavujú.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– nasadzovanie SW a HW riešení zákazníkom
– podpora nasadených SW a HW riešení telefonicky aj cez tikety
– nasadzovanie a prípadná podpora HW a SW riešení
– spisovanie a oprava dokumentácie
– podpora interného HW a SW

Zamestnanecké výhody, benefity:
– adekvátne ohodnotenie a možnosť ďalšieho rastu
– flexibilná pracovná doba
– pravidelné tímové podujatia
– individuálny prístup
– zaujímavá práca s inovatívnymi technológiami

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
– znalosti fungovania PC
– dobrá znalosť Windows OS
– dobrá znalosť Excelu
– znalosti sieťovania a administrácia LAN/WAN
– základy administrácie klient/server
– angličtina na technickej úrovni
– trpezlivosť s užívateľmi
– ochota a schopnosť učiť sa nové veci
– proaktívny prístup orientovaný na spokojnosť zákazníka
– zmysel pre detail
– zodpovednosť
– schopnosť pracovať samostatne

Výhodou sú znalosti:
– znalosť ITIL
– skúsenosti s prácou ako technická/zákaznícka podpora
– skúsenosti s prácou v tiketovacom systéme
– znalosti linux-unix
– zmysel pre humor

Ako nás kontaktovať?
V prípade, že nám chcete zaslať svoje CV, obráťte sa na nás emailom na [email protected].
Na osobný pohovor budú pozvaní iba tí uchádzači, ktorí budú spĺňať naše požiadavky. Všetkým ostatným uchádzačom, ktorí sa nezúčastnia osobného pohovoru, t.j. nebudeme ich ďalej kontaktovať, sa vopred ospravedlňujeme a ďakujeme za prejavený záujem, pracovať pre našu spoločnosť.

Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti.